piątek, 1 marca 2013

Wyniki Konkursu

Hej! Więc jak napisałam  dziś ogłaszamy wyniki konkursu. Ale za nim to zrobimy chcemy wszystkim serdecznie podziękować za wzięcie udziału w naszym konkursie i chciałybyśmy nagrodzić wszystkich jednak nasz skromny budżet (i tak już naciągnięty do granic możliwości xD) na to nie pozwala. No, a teraz już nie trzymam was w nie pewności i mówię o zwycięzcach. Więc mamy dwa pierwsze miejsca naprawdę próbowałyśmy podjąć decyzje jednak nie byłyśmy w stanie. A więc pierwsze miejsce zajęli..................................................................................
 1. Ewa ze swoim pieskiem Goldim oraz Julia z swoim psiakiem Ivo!
 2.  Drugie miejsce zajęła Ola ze swoją kotką Poli!
 3. Trzecie miejsce zajęła Kasie ze swoim kudłatym przyjacielem (którego miejmy nadzieję wkrótce dostanie)  

A oto zwycięskie prace!

1.
Imię: Ewa
Imię zwierzaka: Goldi

Goldi to moje spełnienie marzeń,najukochańszy piesek na świecie :) Każdego dnia mnie zaskakuje może nie zawsze pozytywnie,ale i tak go kocham.Jest pieskiem szukającym na każdym kroku współpracy ze mną i uwielbia mnie zadowalać.


    Pozdrawiam: Ewa
1.

Nazywam się Julia. Na zdjęciu znajduje się mój najlepszy przyjaciel- Ivo. Jest to szalony, radosny i zawsze chętny do zabawy 11 miesięczny pies rasy cavalier king charles spaniel.
                                         
Pozdrawiamy Julia&Ivo♥

2.
Cześć mam na imię Ola. Mój kot nazywa się Poli. Jest kotką syberyjską. Lubi się bawić i przytulać.

3.
Cześć, mam na imię Kasia i tak jak wy kocham psy jednak moi rodzice są nie ubłagani i nie mogę ich przekonać, że jestem już dość duża na szczeniaka. Moją ulubioną rasą jest siberian husky. 
Mam nadziej, że niedługo go dostane.

Pozdrawiam Kasia i Rosa (to imię dla mojego wymarzonego psiaka).


GRATULUJEMY!!!!
Wszyscy zwycięzcy otrzymują nagrody, może coś o nich powiemy ale dopiero w następnym poście, jeszcze raz gratulujemy laureatom! 

2 komentarze:

  1. Niewierze wygrałam :) DZIĘKUJĘ :)
    Pozdrawiamy:Ewa i Goldi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należało Ci się zdjęcie prześliczne , zresztą tak jak twój piesek! pozdrawiamy blogerki i psia ekipa!

      Usuń

Dziękujemy wszystkim za pochlebne komentarze, jestem nam niezmiernie miło i w miarę możliwości będziemy się odwdzięczać :)