środa, 20 lutego 2013

Oj mało się staracie


Hej! Oj skarby muszę powiedzieć, że się mało staracie dopiero dziś przyszły do nas pierwsze zgłoszenia na konkurs muszę powiedzieć, że zwierzaki prze śliczne, a talent artystyczny ogrooooomny! No ale zgłoszeń mało bo tylko trzy ;( no proszę postarajcie się trochę... Ten konkurs wiele dla nas znaczy.

Hej jestem Ania. Niestety nie mogę mieć żadnych zwierząt (moja mama jest uczulona na sierść :( ). Moje ulubione zwierze to niedźwiedź polarny, fascynują mnie! Zdjęcie mojego niedźwiadka przedstawia Knuta, mieszkał on w Berlińskim Zoo myślę, że jego historie znacie. 

                   
Cześć mam na imię Ola . Mój kot nazywa się Poli. Jest kotką syberyjską.Lubi się bawić i przytulać.

Hej! Mam na imię Karolina :) Moim ulubionym zwierzęciem jest koń. Jeżdżę konno od kilku lat. Wysyłam Wam zdjęcie koni z mojej ulubionej stajni. Dlaczego właśnie koń? Konie to zwierzęta pełne gracji i wdzięku. Są bardzo przyjazne i służą człowiekowi od kilkuset lat.
Pozdrawiam :*

Widzicie, nie jesteśmy takie straszne?! Mam nadzieję, że chociaż trochę się przekonaliście do tego konkursu :D Przecież nie gryziemy! Jeśli wiecie już który e-mail wam się podoba najbardziej piszcie w komentarzach :D To pomoże na wybrać zwycięzcę!
Czekamy na więcej!

2 komentarze:

  1. Łał, jaki wspaniały konkurs, jak dobrze, że zobaczyłam go jeszcze w lutym :). Oczywiście wezmę w nim udział.
    Pozdrawiam Julia&Ivo ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za pochlebne komentarze, jestem nam niezmiernie miło i w miarę możliwości będziemy się odwdzięczać :)