czwartek, 31 stycznia 2013

Nowy sweterek

Heeeejkaaaa =)
Tak jak kieedyyś pisałam mam dla Was fotki Toffiego w nowy sweterku który nie jest już taki nowy :p Nie mogłam ich wstawić wcześniej bo było za zimno i Tosiu go nie nosił. Na zdjęciach jest w niego ubrany bo drugi mu nie wysechł. Sweterek projektowałam ja...xD Jak się zastanawiacie dlaczego akurat miś to dlatego, że jego imię w rodowodzie brzmi "Bear" co po angielsku znaczy miś. Niestety w tym tygodniu chyba nie uda mi się wstawić żadnej sztuczki :( Przepraszam Was ale jestem strasznie zabiegana ostatnio. No wiecie trzeba oceny poprawiać, różne konkursy, lekcjeee...
Ukłony dla państwa...(a tak serio to do zabawy!)

No co nie idziecie?!

To może jeszcze raz...

No ploooosęęęę!

Nie to nie!

Oj no co znowu?! Chyba jasno się wyraziłem?!

XOXO, Meggie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wszystkim za pochlebne komentarze, jestem nam niezmiernie miło i w miarę możliwości będziemy się odwdzięczać :)