środa, 2 stycznia 2013

Karmimy psiaki i pusta miska

Hej! wiem, że według nowego rozkładu to nie moja pora na wstawianie posta ale mam dla was coś ciekawego. Ostatnio szukając pomysłów jak jeszcze ulepszyć naszego bloga wpadłam na te dwie akcje "Pusta miska" i "Nakarm Psiaka". Poruszył mnie los ty biednych zwierząt, będących w schronisku, jak pewnie zauważyliście na blogu pojawiły się reklamy obu tych akcji. Ja jak jedna osoba mogę zrobić nie wiele ale jeżeli postaram się by jak najwięcej osób zobaczyło te linki być może w tedy pomogę chociaż jednemu  zwierzakowi. Więc jeżeli masz serce i pragniesz jak najlepiej dla zwierząt wesprzyj, którąś z tych akcji bardzo proszę nie tylko w moim imieniu ale tek że zwierząt.

Karmimy psiaki - nie bądź gapa nakarm psiaka!

Pusta miska- nic tak nie cieszy psiego pyska, jak pełna miska!

Po nad to ja osobiście będę się starłam jak najwięcej pomóc w akcji będę was informować na bieżąco jak pomagam. W też się pochwalcie co zrobiliście zdjęcia lub po prostu parę słów na nasz e-mail. Wszystko jest ważne nie lekceważcie tego posta i pomóżcie! Nie trwa to długo, a może przynieś radość zwierzętom.
 Serdecznie zachęcam do wsparcia akcji ( ale nie zmuszam nie chcesz to nie twoja sprawa).
Na koniec dodam cześć moich znajomych miała opory by na Karmimy psiaka podać e-mail, nie martwcie sama podałam bardzo miło mi odpisano.
Tay


6 komentarzy:

  1. Jak dodać takie banery na bloga?Jeśli możecie to dodajcie instrukcje krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na np. pustą miskę i kliknij jak jeszcze możesz pomóc. Tam znajdziesz promuj na swojej www czy jakoś tak. Kopiujesz kod i w projekcie(układ) wklejasz kod.
      Jak nie zadziała to pisz wtedy postaramy się pomóc.

      Usuń
  2. Cudowny blog! Dodaje do obserwowanych! A gdzie dokładnie mam wkleić ten kod? Wchodzę w projekt, układ i co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj gadżet i o ile dobrze pamiętam wybierasz obraz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za pochlebne komentarze, jestem nam niezmiernie miło i w miarę możliwości będziemy się odwdzięczać :)