niedziela, 13 maja 2012

Wywiad ze sławną pisarką Cathy Cassidy!

Specjalnie dla Was mamy wywiad ze sławną pisarką-Cathy Cassidy!

Pieskie Życie: Dzień dobry, czy możemy zadać Pani kilka pytań na naszego bloga?
Cathy Cassidy: Oczywiście, z największą przyjemnością.
PŻ: Czy lubi Pani psy?
CC: Tak, kocham psy. Mam dwa.
PŻ: Jaka jest Pani ulubiona rasa?
CC: Niestety nie wiem jak się ta rasa nazywa po polsku, ale moja ulubiona rasa to lurcher mogę ją narysować. 
(zaczęła nam rysować i opowiadała jak wygląda-okazało się, że to Chart Rosyjski Borzoj)
CC: Szyja jest długa i to jest krzyżówka whippeta greyhounda (obie rasy są zliczane do chartów). I jeżeli połączymy go z czymś włochatym rasa nazywa się lurcher. Jest to krzyżówka whippeta i greyhounda i jakiś innych podobnych psów. Więc Whippeta jest mały, greyhounda jest wysoki wyglądają bardzo podobnie. Lurcher ma brodę. Mam dwa psy tej rasy, które mają na imię Finn i Kelpie.
PŻ: Jak długo je Pani ma?
CC: Kelpie ma 10 lat a Finn ma rok. Wzięłam je ze schroniska ponieważ miały być uśpione.
PŻ: Dziękujemy bardzo.
CC: Ja również dziękuje.

Tak wyglądają jej psy :D
A oto pies z którym jest zmieszany

A oto parę zdjęć Lurcher  :


Śliczne prawda?
 Na  koniec zdjęcie Cathy Cassidy                                                                    
 Po rozmowie z Cathy mogę szczerze powiedzieć że to bardzo miła i kontaktowa i otwarta kobieta. Przeprowadzenie wywiadu z nią to była prawdziwa przyjemność.
Mamy nadzieję, że Wam się podobało.
                                                          
Cathy Cassidy

Całuski wasze blogerki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wszystkim za pochlebne komentarze, jestem nam niezmiernie miło i w miarę możliwości będziemy się odwdzięczać :)